משטח החתלה מעוצב לתינוק - למי זה טוב?

החלפת טיטול לתינוק שנולד נשמע בהתחלה די פשוט, אולם מהר מאוד אנחנו מבינים שכשחוזרים על הפעולה הזו 10 פעמים ביום, זה יכול להיות די מאתגר ואינטנסיבי. 

משטחי ההחתלה שלנו נועדו לסייע לך ולהפוך את פעולת ההחתלה לקצת יותר פשוטה ונוחה, לך ולתינוק/ת שלך. משטחי הפעילות לשלנו עשויים ספוג מוקצץ בטיחותי לשימוש, אותו מכסה כיסוי 100% כותנה אורגנית, דוחה נוזלים ולכלוך. את הכיסוי ניתן להסיר בקרות באמצעות הרוכסן. 

משטחי החתלה רחיצים - איך זה עובד

אם אתם מחפשים משטח החתלה רחיץ, סימן אתם מבינים עניין. לא פעם פעולת ההחתלה עשויה ללכלך אתכם ואת את המשטח, משטחי בד רבים עשויים לספוג את הלכלוך ולאחר מכן יהיה מסובך לכבסם בשל גודלם, משטחים אחרים ניתן לנקות במגבון (כיוון שאינם סופגים את הלכלוך) אולם לא תמיד נקוי במגבון יעשה את העבודה, בעיקר לאחר שימוש רב במשטח ההחתלה.

אז מה הפתרון שלנו? פשוט מאוד!
משטח ההחתלה מוגן באמצעות כיסוי מודפס מעוצב, העשוי 100% כותנה אורגנית העומדת בתקנים המחמירים ביותר, בצירוף שכבה של בד מגבת דוחה מים ולכלוך. את הכיסוי ניתן להסיר בקלות ע”י שימוש ברוכסן.

לאחר הסרת הכיסוי, ניתן לכבסו בכביסה עדינה (30 מעלות) וללא שימוש במייבש. כך תעניקו למשטח ההחתלה שלכם את ריח מרכך הכביסה המועדף עליכם, במקום ריח ניקוי של מגבונים.