תמונות לחדר ילדים – קסם אמיתי

בין אם אתם מצפים לילד או ילדה ובין אם החלטתם לשנות את העיצוב, כשאנחנו מעצבים את חדר הילדים אנחנו לא רק מקנים ערך לעיצוב, או עושים שיהיה לנו נעים ביניים. אנחנו תורמים להתפתחות הילדים ברמה הקוגנטיבית.

תמונות לחדר ילדים מעניקות עולם מדהים של צבעים וערכים. כשאנחנו יוצרים לילדים התבוננות מעניינת ומפתחת אנחנו למעשה מדברים לילדים בגובה העיניים.

החומרים, הטקסטורות וגם הצבעים, כל אלו מפתחים את הילדים ברמה הקוגניטיבית ומשפיעים על ההתפתחות הרגשית שלו. לכן, עיצוב עם תמונות חיות לחדר ילדים או אפילו תמונות ממסוגרות לחדר ילדים מעניקים לא רק ערך עיצובי, אם כי התפתחותי אמיתי.

תמונות לחדרי ילדים – בית של אושר

חדר הילדים הוא הבית האמיתי שלו החל מהרגע הראשון שהוא פוקח את עיניו. שם הוא מרגיש הכי בטוח, אלו ארבעת הקירות השומרים עליו. וזוהי הפינה הכי אהובה עליו בבית. לכן, זה רק לגיטימי שנרצה לעצב את החדר עם תמונות נעימות ורכות.

האופציות הן סט תמונות לחדר ילדים עם אלמנטים רכים, צבעים נפלאים משולבים וצורות מעניינות. וגם תמונות קיר לחדר ילדים שיכולות להוות עניין ולגרום לילדים למוקד רגיעה בכל פעם שהם יביטו עליהן.

Tpop הוא בית לאומנות ישראלית, בין אם אומנות לעיצוב הבית הכללי או לעיצוב חדר הילדים. אנחנו מאמינים שבית מלא בילדים שמחים ומאושרים, זו ברכה.

עיצוב חדר הילדים במהירות ובקלות

עיצוב לילדים הוא עיצוב ייחודי המשלב צורות רכות וצבעים ייחודים. אנחנו מציעים מגוון של תמונות לחדרי ילדים בגדלים, ובשילובי צבעים שונים בין אם סטים של תמונות או בין אם תמונות בודדות.
בעוד שהרשת מלאה ברעיונות אלו ואחרים עבור חדרי הילדים, אנחנו בוחרים להיות שונים וייחודיים יותר. ולכן בחרנו להשתמש בעיצובים ובצבעים הממלאים את חדרי הילדים ואת חייהם באור.כל התמונות מודפסות על נייר כרומו איכותי 300 גרם, ממוסגרות ונשלחות עד אליכם.

כל מה שעליכם לעשות הוא אך ורק לבחור, וליהנות גם מתהליך בחירת התמונות.

אנחנו כאן בשבילכם.

רוצים לראות תמונות נוספות? בקרו בעמוד האינסטגרם שלנו